בן גביר נגד אבידן: "אתה שקרן, אתבע אותך תביעת דיבה" • האזינו

דוד לזר 10 Comment on בן גביר נגד אבידן: "אתה שקרן, אתבע אותך תביעת דיבה" • האזינו
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (חמישי) ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' התקיים עימות קשה בין מי שרוצה להיות חבר כנסת בכנסת הבאה לבין איש ש"ס וסגן יו"ר ועדת הבחירות יהודה אבידן.

כזכור, היום החליטה ועדת הבחירות לפסול את מועמדותו של מרזל. נציגי ש"ס בוועדה הצביעו נגד פסילתו של מרזל אך הטיחו בו ביקורת על דרכו ועל חיבורו למפלגתו של יריבם המר אלי ישי.

בשידור הערב האשים אבידן את מרזל ואת איתמר בן גביר בהצטרפותם להפגנות שקיימו אנשי ימין קיצוני בעבר כנגד מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, מרזל לא נשאר חייב והטיח באבידן: "אתה משקר, אני אתבע אותך דיבה, גם בוועדה שיקרת, התנגדתי להפגנות נגד הרב עובדיה, אל תשקר".

אבידן המשיך לתקוף את מרזל ואמר "אולי אתה כבן אדם – אדם נחמד, אבל אתה מייצג דרך המנוגדת לכל גדולי ישראל, כדוגמת העלייה להר הבית, ועל זה תתבייש לך".

בתגובה אמר לו מרזל: "לך לחדר של הרב עובדיה ותבקש ממנו סליחה, על זה שאמרת שהוא תמך באוסלו".

לאחר שהסאגה נגוזה במעט, הצטרף איתמר בן גביר לשידור והודיע לאבידן בנחרצות כי "יש לך עד למוצאי שבת בשעה 10:15 להתנצל, במידה ולא – אני אקח אותך לבית משפט לתביעת דיבה".

לדבריו של בן גביר, "גם בוועדה הוא רצה לשקר, והזהרתי אותו על תביעה ולבסוף שתק. וכעת הוא חשב שאינני מאזין לרדיו 'קול חי', אבל אני כן מאזין, ואת שקריו שמעתי".

האזינו:



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    אם לדעת יהודה אבידן אלי ישי אינו מייצג את הרס עובדיה אז למה מפריע לו שמרזל שכביכול נלחם נגד הרב עובדיה נמצא שם??? זה מראה שהוא אכול קנאה עצמית. שיעשה תשובה!

  2. 9

    איתמר בן גביר צודק יהודה אבידן שקרן כמו אריה דרעי שקרנים ונוכלים הם עושים את המחלוקת פוגעים ביכבודו של מרן רק אלי ישי בדרך של מרן.

  3. 4

    לא ראיתי דבר כזה, יהודה אבידן מדבר כנגד ברוך מרזל ב- 90% מהזמן ולא מפריעים לו, ולהפך, מנסים לעזור לו ולחלץ אותו משקרים. בושה לרדיו.

  4. 3

    כמה אלי ישי משלם לכם

  5. 1

    תראו את מרזל. אבידן תוקף אותו ותוקף אותו והוא שומ את חרפתו ואינו משיב. איי הרב יעקב יוסף זצ"ל תמך תמיד בברוך מרזל , כנראה שבנו בכורו של מרן הרב עובדיה זצ"ל לא נחשב מגדולי ישראל של ר' יהודה אבידן. כנראה כל האדמורי"ם שכיבדו את מרזל וכל הזמן נתנו לו כבוד גדול בתור יהודי צדיק איש חברון את ר' יהודה זה לא מעניין. רק לתקוף אדם כך. בלי לענות עניינית. חבל!